Tuesday, 13 September 2011

Kereta2 Malaysia

KLIMS' 2010
PAPAN IKLAN

 PROTON EMAS



PROTON JEBAT


PROTON LEKIR



PROTON LEKIU


PROTON TUAH



PERDUA BEZZA



 PERDUA INFINITE



Stail x kete Malaysia....keep it

Sunday, 11 September 2011

Cara-cara Mengenal pasti Converse yang Ori


 kepada pengemar kasut, anda mesti nk kasut yang anda miliki itu merupakan kasut yang ori dan bukan dari baragan tiruaan.

  1.  Pastikan kedai kasut converse yang anda nk pergi pastikan ianya dibutik converse mahupun kedai yang telah menjual kasut converse pada masa yang lame.
  2. Pastikan di kotak kasut anda mempunyai pelekat pengedar yang sah.
  3. Pastikan dibawah lidah kasut mempunyai "made in dimana", "saiz kasut", (gender,upper,lining). pastikan kesemua yang ditulis terdapat dibawah lidah kasut anda.
rasenye itu jelah yang dapat saya bantu.....huhuhu....
enjoy your shoes...... :D



 asdefa

Kemiskinan Membantu Manusia Untuk Berfikir Dengan Lebih Kreatif

Dirumah-rumah diorang pada waktu malam dan siang same jer....
walaupun di siang hari dunia akan disinari cahaya matahari,
tetapi bagi kampung yang dalam video ini tidak dapat di sinari
cahaya matahari kerana kepadatan penduduk yang menyebabkan pembinaan
rumah yang terlalu rapat yang telah menghalang sinaran matahri untuk masuk kedalam
kediaman mereka......
saksikanlah.......

Gempak gilerr bai....

Klau agak2 speaker laptop korang x mencapai tahap kepuasan hati,
nah nie dier patut korang lakukan....

amacam, function x....
bgi yang berkemampuan anda dialu-alukan....
tapi sebelum 2 kene pastikan jiran2 korang x de kat umah.... ;-)

Klau korang rase yang nie pun x memberansangkan telinga korang...
aku ade lagi solution untuk korang.....nah ambik

hahahaha....macam nie lah hasilnya....
 yang nie plak korang kne pastikan 1 taman jiran korang x de kat umah....
gud luck.... : )